پشتیبانی میزبانی اشتراکی شامل موارد ذیل می شود:
- پاسخ دهی به هر گونه سوال و یا اشکال در زمینه نحوه خرید و یا تمدید سرویس.
- پشتیبانی و پیگیری سریع مواردی که سرویس کاربر از دسترس خارج می شود و اشکال از سرور ایده بکر مبین باشد.
- پاسخ دهی به هر گونه سوالات مالی مربوط به سرویس ها.
- پشتیبانی، نصب و رفع مشکل CMS های آماده ی نصب شده مانند جوملا، وردپرس، نیوک و … (نصب با دریافت هزینه مجزا صورت می پذیرد).
- انتقال سایت از هاست دیگر به هاست ایده بکر مبین (انتقال با دریافت هزینه مجزا صورت می پذیرد)
- رسیدگی به درخواست نسخه پشتیبان.
- درخواست برگرداندن نسخه پشتیبان شامل هزینه جداگانه می شود.
موارد ذیل مشمول پشتیبانی نمی شوند:
- هاستی که توسط ایده بکر مبین ارائه نشده باشد مشمول پشتیبانی نمی شود.
- آن دسته از اشکالات سایت که مربوط به کدنویسی می شود. (کدهای برنامه، سایت و اسکریپت که می بایست توسط برنامه نویس نوشته و اصلاح گردد.)
- موارد مربوط به اشکال در فایل web.config هاست ویندوز یا .htaccess هاست لینوکس که می بایست توسط برنامه نویس نوشته و اصلاح شود.
- آموزش استفاده از برنامه های جانبی، CMS های آماده و طراحی سایت
- فیلترشدن دامنه: در این مورد با سایت ساماندهی www.samandehi.ir تماس بگیرید.
- مباحث مربوط به پیج رنک گوگل، سئو، رنک الکسا Alexa و عدم فهرست شدن در موتورهای جستجو
- مشکلات شبکه، اینترنت و سرویس دهنده اینترنت شما، مسدود بودن آی پی، مسدود بودن پورت و …
- هک شدن سایت در صورتی که علت هک مربوط به کد سایت و اسکریپت های مربوط به آن باشد.
- روال پشتیبانی به صورت ثبت تیکت در بخش پشتیبانی بوده و از تماس تلفنی به جز در موارد اضطراری خودداری نمایید.
Tuesday, March 17, 2015