پشتیبانی میزبانی اشتراکی شامل موارد ذیل می شود:
  1. پاسخ دهی به هر گونه سوال و یا اشکال در زمینه نحوه خرید و یا تمدید سرویس.
  2. پشتیبانی و پیگیری سریع مواردی که سرویس کاربر از دسترس خارج می شود و اشکال از سرور ایده بکر مبین باشد.
  3. پاسخ دهی به هر گونه سوالات مالی مربوط به سرویس ها.
  4. پشتیبانی، نصب و رفع مشکل CMS های آماده ی نصب شده مانند جوملا، وردپرس، نیوک و … (نصب با دریافت هزینه مجزا صورت می پذیرد).
  5. انتقال سایت از هاست دیگر به هاست ایده بکر مبین (انتقال با دریافت هزینه مجزا صورت می پذیرد)
  6. رسیدگی به درخواست نسخه پشتیبان.
  7. درخواست برگرداندن نسخه پشتیبان شامل هزینه جداگانه می شود.
     موارد ذیل مشمول پشتیبانی نمی شوند:
  1. هاستی که توسط ایده بکر مبین ارائه نشده باشد مشمول پشتیبانی نمی شود.
  2. آن دسته از اشکالات سایت که مربوط به کدنویسی می شود. (کدهای برنامه، سایت و اسکریپت که می بایست توسط برنامه نویس نوشته و اصلاح گردد.)
  3. موارد مربوط به اشکال در فایل web.config هاست ویندوز یا .htaccess هاست لینوکس که می بایست توسط برنامه نویس نوشته و اصلاح شود.
  4. آموزش استفاده از برنامه های جانبی، CMS های آماده و طراحی سایت
  5. فیلترشدن دامنه: در این مورد با سایت ساماندهی www.samandehi.ir تماس بگیرید.
  6. مباحث مربوط به پیج رنک گوگل، سئو، رنک الکسا Alexa و عدم فهرست شدن در موتورهای جستجو
  7. مشکلات شبکه، اینترنت و سرویس دهنده اینترنت شما، مسدود بودن آی پی، مسدود بودن پورت و …
  8. هک شدن سایت در صورتی که علت هک مربوط به کد سایت و اسکریپت های مربوط به آن باشد.
 
 
  • روال پشتیبانی به صورت ثبت تیکت در بخش پشتیبانی بوده و از تماس تلفنی به جز در موارد اضطراری خودداری نمایید.
 


Tuesday, March 17, 2015

« برگشت