IBM هاست به منظور ارائه بستر مناسب به همراه قیمت های رقابتی در خدمات هاستینگ، دامه و سرور پا به عرصه رقابت گذاشت.

 

میزبانی وب و یا وب هاستینگ (web hosting) بستر اصلی استفاده از یک وب سایت را فراهم می کند. داشتن کیفیت در ارائه خدمات وب هاست (web hosting services) و ثبات در آن از جمله نکاتی است که در زمینه هاستینگ از نظر مدیران سایت ها دارای اهمیت است.
ibm هاست انواع سرویس های میزبانی(hosting services) خود، اعم از هاست ویندوز(windows web hosting)هاست لینوکس،(Linux web hosting) سرورهای اختصاصی ایران، هاست اختصاصی و... را به همراه امکانات مورد نیاز زبان های برنامه نویسی و همچنین پشتیبانی 24 ساعته توسط متخصصین ارائه می نماید و نیازهای مدیران سایت ها را در زمینه خدمات هاستینگ برآورده می سازد. كاربران عزيز مي توانند با توجه به نياز هاي خود نسبت به انتخاب سرويس هاست خود اقدام نمايند.

Reseller Hosting براي فروشندگان سرويس هاست، شركت هاي طراحي وب و يا شركت هايي كه مي خواهند در كنار خدمات رايانه اي خود، خدمات هاستینگ نيز ارائه دهند، بهترين انتخاب است. اين سرويس امكان تقسيم بندي فضاي هاستینگ به پنل هاي متفاوت، فروش و مديريت آنها را بدون نياز به دانش و تخصص، فراهم مي آورد.
Reseller Hosting در واقع يک تجارت پر سود و بي دردسر مي باشد که نيازي به تخصص ندارد. ibm هاست با فراهم نمودن مجموعه اي از سرورهاي Dual Processor با پهناي باند وسيع براي استفاده ریسلرها و تمامي امکانات مورد نياز آنان براي ارائه خدمات وب هاستینگ (Web Hosting) با کيفيت بسيار بالا، راه را براي ورود به يک تجارت با سود صد در صد قطعي هموار نموده است. هر ریسلر با در اختيار داشتن يک کنترل پنل مستقل تحت وب به راحتي و بدون نياز به تماس با ibm هاست، قادر به مديريت کامل وب سايتهاي مشترکين خود مي باشد. اين کنترل پنل با داشتن امکاناتي از قبيل افزودن، ويرايش و حذف Domain و تعريف Plan هاي ميزباني دلخواه، تمامي نيازهاي Reseller را براي ارائه خدمات ميزباني وب به کاربران خود فراهم نموده است. در هيچ يک از قسمت ها و نرم افزار هاي نصب شده در اين سرورها نامي از پارس ديتا قيد نشده است. همچنين Reseller ها مي توانند براي Set کردن دامنه ها به هاست خود، از NS اختصاصي خود (مثال: ns1.reseller.com) استفاده نمايند.

 



Wednesday, March 4, 2015

« برگشت